Tía Pepa (re)styling

Tía Pepa (re)styling

zondag 24 augustus 2014

TAFELTJE IN "WARM BLACK"/LITTLE TABLE IN "WARM BLACK"


Na de Milk Paint projecten nu weer eens een tafeltje wat ik in de krijtverf gezet heb.
After several Milk Paint projects, this time I want to show you a little table which I painted with Chalk Paint.


Before
  

Het bovenblad heb ik helemaal schoongemaakt en gladgeschuurd. Nog een heel karwei.
I cleaned and sanded the top. Heck of a job.  


Het kastje is geschilderd in de kleur "Warm Black" van Abondanza, een mooie kleur vind ik zelf. 
I painted the table in the colour "Warm Black". I like this colour very much.


Daarna heb ik het hier en daar doorgeschuurd.
After that I distressed the whole piece.


Het laatje heb ik blauw geschilderd.
I painted the drawer in a nice blue colour.


Dit knopje vind ik er helemaal bij passen.
I think the knob looks great on it.


Het hele kastje heb ik vervolgens in de Hennepolie gezet.
I finished the whole piece with Hempoil.


Het bovenblad krijgt er een mooie warme gloed van.
The Hempoil gives the top a nice warm glow.



Ik vind het een mooie combinatie zo.
I like the combination of the black with the bare wood.


Een fijne week./Have a nice week.
Un abrazo, Pascale



1 opmerking:

  1. Olá amiga, vim desejar-lhe um abençoado início de mês.
    Lindas inspirações...amei!!!!
    Doce abraço Marie.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat! Un saludo, Pascale