Tía Pepa (re)styling

Tía Pepa (re)styling

dinsdag 2 oktober 2012

EEN ANDERE KOERS

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een berichtje geplaatst heb. Er is de afgelopen tijd van alles gebeurd en een en ander heeft ertoe geleid dat ik besloten heb om te stoppen met mijn bedrijfje in interieuradvies. Met pijn in mijn hart, dat wel, maar soms is het gewoon beter om een andere weg in te slaan. Toen ik de knoop had doorgehakt zag ik deze mooie toepasselijke spreuk op de blog van Gina Luker http://www.theshabbycreekcottage.com/. Gina, I love this saying. I hope you don't mind that I also use it in my blog.


Naturlijk blijf ik lekker knutselen, frutselen en meubeltjes opknappen. Ik ben alweer lekker bezig met allerlei projecten en er borrelen volop nieuwe ideëen. Ik heb er zin in en ga jullie op de hoogte houden!

Tot snel! Un beso, Pascale


1 opmerking:

  1. gewoon lekker je hart volgen doen waar je goed in bent komt het allemaal goed soms hebben de dingen de tijd nodig om te ontwikkelen .... fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat! Un saludo, Pascale