Tía Pepa (re)styling

Tía Pepa (re)styling

woensdag 17 oktober 2012

FLEUR EN KLEUR OP WOENSDAG

HERFST (2)








Oké, ik heb ze al veelvuldig voorbij zien komen op vershillende blogs en vaak beter gefotografeerd dan deze maar wat ik dan wel weer leuk vind is dat ik er het bos niet voor in heb hoeven gaan maar dat ze gewoon hier voor ons huis op de groenstrook onder de eikenbomen staan. Leuk toch. En niet zomaar een paar, nee het wemelt ervan. Nog even en dan ligt de straat vol met eikenblad. Dat doet me dan weer denken aan lang geleden, toen de kinderen nog hutten bouwden met al dat blad. Ik ga eens een fotootje opduikelen uit de oude doos om het jullie te laten zien. Fijne dag vandaag. Ik hoop dat het een beetje droog blijft want ik ga lekker met mijn moeder en m'n dochter shoppen in Den Bosch. Overigens is dit een bijdrage voor Fleur en Kleur op Woensdag van "Een sneller kloppend hart". 

Un beso, Pascale

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige paddenstoelen! Ik had ook nog naar 't bos gewild om paddenstoelen te zoeken maar de week liep weer anders :-)
    Veel plezier in Den Bosch (kom ik vandaan!) ach en een beetje regen geeft niet, er zitten zoveel leuke tentjes en winkels...kan je mooi schuilen als 't nodig is :)

    Groetjes Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat bijzonder dat je deze paddenstoelen zo dicht bij huis hebt. Meestal moet je er flink je best voor doen om er één in het bos te vinden, als je er al een vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat jij deze prachtige paddenstoelen voor de deur hebt staan, dat zal een vrolijk effect geven met al die kleurtjes.

    Leuk dat je naar Den Bosch gaat om te shoppen, ik kom er niet vaak maar ik vind het wel een leuke winkelstad.

    Veel plezier! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige bijdrage, dit is toch echt genieten zo vlak voor je deur!!
    ik wens je een hele gezellig shopdag!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig die vliegenzwammen, en dan zo dicht bij huis! Het blijft genieten de herfst!
    Geniet met je dochter en moeder vanmiddag,lekker shoppen.
    Veel plezier!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is de natuur mooi toch?
    En wat fijn dat we daar zo van kunnen genieten.
    Dankjewel

    groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat! Un saludo, Pascale